באישון ליל: כוחות פשטו על המאחז 'רמת מגרון' בבנימין

    בנצי לייזרוביץ No Comments on באישון ליל: כוחות פשטו על המאחז 'רמת מגרון' בבנימין

    שוטרים ופקחי המנהל האזרחי פשטו באישון ליל על גבעת רמת מגרון בבנימין, והרסו את בתיהם של שלושת משפחות הגבעה ואת בית הכנסת במקום | תושבים בגבעה מספרים על הרס אלים וקשה: "חטפו והחרימו לנו את הפלאפונים מהיד ללא כל סיבה, זרקו אותנו עם התינוקת החוצה לקור"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי פשטו באישון ליל על גבעת רמת מגרון בבנימין, הרסו במקום את בתיהם של שלושת משפחות הגבעה, זאת בנוסף לבית כנסת, מבנה של בחורים ודיר עיזים.

    לטענת תושבי המאחז "הכוחות פרצו לבתים והחרימו את מכשירי הפלאפון של המשפחות ללא כל סיבה או צו כלשהו. אחד מבעלי המשפחות שדרש לקבל את מכשיר הפלאפון בחזרה, אויים במעצר ואף הוזהר: "תנועה אחת לא נכונה שלך, תמצא את עצמך מקופל על הרצפה בדרך למעצר". נערים אחרים שמתגוררים בגבעה הוכו בידי השוטרים, ואחד מהם נפצע בפניו ונזקק לטיפול רפואי בשטח".

    נועה ירד, תושבת הגבעה סיפרה על החוויה הקשה: "התעוררנו בשעה 4 לפנות בוקר מדפיקות פראיות על הדלת. עוד לפני שהספקנו לברר מי זה, פרצו עשרות שוטרים לבית, נכנסו לחדר שינה והודיעו לנו שאנחנו צריכים לעזוב מיד את המקום. אפילו להתלבש ולהתארגן בפרטיות לא נתנו לנו" סיפרה.

    ברמת מגרון נמסר בתגובה להרס: "זהו בוקר קשה ועצוב למדינת ישראל. שוב גנץ, לפיד סער מגלים נחישות ואכזריות כלפי ההתיישבות היהודית, שעה שברחבי יהודה ושומרון תוכנית פיאד הערבית להקמת מדינה פלסטינית קורמת עור וגידים ללא הפרעה".

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר הגיב: "ממשלת גנץ לפיד ממשיכה בעקירה ופינוי התיישבות יהודית, והבוקר פינו את רמת מגרון במחטף רגע לפני הבחירות. גנץ לפיד הם סכנה להתיישבות. הם פינו, אנחנו נבנה בכל ארץ ישראל, כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל".



    0 תגובות